Informacje o dostawie:

  • Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku firmą kurierską InPost oraz GLS (dywany powyżej 200cm)


  • Firma kurierska dostarcza paczki zazwyczaj w godz. od 10.00 do 16.00Jeśli nie ma Cię w tym czasie w domu rozważ dostawę do miejsca pracy.


  • Prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu, zostanie on podany kurierowi aby mógł skontaktować się z Państwem przed dostarczeniem przesyłki.


  • Jeżeli adres dostawy jest inny niż podany w formularzu ,nastąpiła zmiana wymiaru, koloru lub innych danych, prosimy o podanie właściwego w e-mailu.


  • Dywany lub wykładziny o szerokości do 200 cm wysyłamy zwinięte w rulon, wszelkie większe rozmiary poskładane w kostkę. (nie powoduje to uszkodzenia towaru)


  • Prosimy zawsze sprawdzać przesyłkę w obecności kuriera , czy opakowanie i jego zawartość jest nieuszkodzona lub czy nie powstał ubytek. Jeżeli powstało uszkodzenie prosimy sporządzić protokół szkody, który posiada przy sobie kurier. Reklamacje dotyczące uszkodzenia mechanicznego będziemy rozpatrywać na podstawie tego dokumentu. Protokół szkodowy powinien zostać podpisany przez kuriera i klienta.


  • W okresie zimowym oraz świątecznym, ze względu na zwiększona liczbę zamówień , czas dostawy może ulec wydłużeniu.